Нова, по-интуитивна, по-удобна и по-красива резервационнна форма е създадена във ваканционно селище Албена. С нея ще може много по-лесно, бързо и приятно да се резервира почивка, съобщават от курорта. Системата позволява само с няколко клика да се получи много повече информация, адаптирана спрямо търсенето на клиента.
Потребителят получава персонален профил в системата на Албена, в който ще бъде интегрирано всичко, което го интересува за ваканцията му. Ще може да се проследява хронологията на всяка направена резервация, ще се използват и предпочитани филтри. Така клиентът ще може да разглежда възможностите за настаняване според техния вид, брой звезди, разположение и разстояние от плажа, цена или вид изхранване.
Чрез новата резервационна система на Албена веднага ще може да се види сравнение на цените на albena.bg с booking.com и expedia.com.
Предлагат се най-гъвкавите възможности за плащане, според възможностите и предпочитанията – от частично до пълно или директно плащане на рецепция в деня на самото настаняване, както и отстъпки и други предимства.
Лоялната програма на Албена стартира през тази година – Priority Club Albena. Сега вече притежателите на клубни карти ще имат профил директно свързан с клуба. Новата резервационна система позволява да се закупи карта директно през новия профил.
Всички резерации от albena.bg за сезон 2021 имат автоматично създадени профили в новата резервационна система с имейла адреса, с който е направена резервацията.
От Албена очакват обратна връзка, придружена със забележки, коментари и въпроси на online@albena.bg и/или 0700 12 110.